mobesebesir [silindi] 6. Hastalık olabilir mi 3 gün yüksek inatçı ates oluyor daha sonra dokuntuler cikiyor
SetenayCo [silindi] Eğer calpol ateşini düşürüyorsa ateşin sebebi enfeksiyon olmayabilir. Enfeksiyon gebelde inatçı ateşe yol açıyor.
[silindi] SetenayCo düşürüyor ama tekrar çıkıyor büyük ihtimalle enfeksiyon akşam bir daha gideceğiz hastaneye 😔
A_12ynr [silindi] keşke var desydin yapsalardi antibiyotik vermişler hemen enfeksiyon olmuş olabilir 6.hastalik da olabilir
Nargiza97 [silindi] kzim 10 gün öncesine aynısını yaşadık 39 dı bizimde bogazına bakınca enfeksiyon kapmış boğazı kötü dedi calpol ile antibiotik yazdı 1 haftada geçti, geçmiş olsun
[silindi] Oznrusk sanırım bizdeki durum da tam olarak o calpol bir süre ateşini düşürüyor sonra tekrar yükseliyor 😓
Yclcnbz Kan ve kaka tahlili yapılmalı acilen . Kızımda geçenlerde salmonella bakterisi çıktı 40 derece ateş yaptı. Antibiyotik ona göre verdi doktor. Nedeni bulunmadan bi antibiyotik etki etmeyebilir önce nedeni bulunmalı.
bebekece [silindi] bizim kızınki 38.7 ye cıkıyodu hatta 2 kere 39.5 e cıktı calpol hiçbir işe yaramadı. 1 saat iniyoru 37 lere sonra direkt 38 e doğru cıkıyodu. Böyle 3 gün cektik. Dolven iyi geldi onun sayesinde indi normal seviyeye