[silindi] benim kızım da 3 gün önce ateşlendi. Biz de bı şey yoktu ertesi gün eşimle ben de aynı ateş halsizlik.. doktor boğazımıza bakıp enfeksiyon dedi . Kızıma da bize de antibiyotik başladık . Bugün 3. Gün ateşi az da olsa var , ishal baya ama çok şükür daha iyi . Karnında benek benek kızarıklıklar da var . Şu an ben de yorumlardan öğreniyorum 6.hastalik olabilir mi acaba ? Burda da doktorlar çok ilgisiz maalesef, başlarından savıyorlar ilacı yazıp. Biz de ne bilelim doktorun yapmadığını nasıl yaptıralım. Daha kötü hissediyorum her hastaneye gittiğimde .