AliPoyrazz ela-kusum1 normal biberonu çeker gibi çekiyor yani herhangi bir uygulama yok yani demi onu takıcam bebeğimi kucağıma almam emzirmem yeterli yani
burcuasel23 İlk günden beri wee baby kullanıyoruz rahatlık oldu hiç ucum olmadığı için. Şuanda da onsuz edemiyor kizim 😁 kizim 5 aylik
sumeyyeozcelik44 İlk emzirmemde direk mycey marka kullanmaya başladım o kadar büyük rahatlık ki 1.5 aylık olduk göğsüm hiç yara olmadı bu yüzden olmayan göğüs ucunu bebek emdikçe vakumluyo ve göğüs ucun bir anda çıkıveriyo eğer sütun varya kendi kendine doluyo o boşluk bebeğim geri çekildiğinde vakum etkisiyle deliklerden aktığı bile oluyo hiç kararsız kalmayın derim direk alıp başlayın
Aynenkanka AliPoyrazz canım öncelikle neden silikon kullanmak istiyorsun ona göre cevap vereceğim. Silikon meme ucundan çok çektim çünkü asla tavsiye etmiyorum
Aynenkanka AliPoyrazz emer doğru pozisyonu yakalamanız önemli. Lütfen daha hiç alışmamış kuzum başlamamanı tavsiye ediyorum. Meme ağzından mı çıkıyor hangi pozisyonda emziriyorsun memeyi mi kavrayamıyor anlat elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım sana 🙏
AliPoyrazz Aynenkanka biberon kullandığımız için meme reddi yaşadık bide sütüm çok yok yani 4 saat bir 100 ml bebeğim 35 günlük
Papatyadacayi AliPoyrazz ben doğumdan 4 aylık olana kadar kullandım şimdi normal emiyor yani gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz
Papatyadacayi AliPoyrazz çocuk çektikçe o deliklere doğru gidiyor göğüs ucunuz direkt eşitleniyor aradaki boşluk yani
zeynep51 AliPoyrazz benim kızım 10 aylık olacak 11 kilo daha bırakmadı silikonu gayet güzel emiyor sütte güzel geliyor
Aynenkanka AliPoyrazz benim bebeğim de 67 günlük doğduğunda memeyi tutamadı doğal olarak sütüm de hemen gelmedi hastane hemen silikon ve biberona başladı hata 1. Sonra bebeğim 1 hafta yoğun bakımda yattı orda mecbur biberon kullandı örmeyi hepten unuttu. Eve geldik çok büyük uğraştım mememi tutması için tutmadı silikon ve süt sağmaya devam ediyorduk. Bebeğim doymuyordu sürekli memede olmasına rağmen. Her emzirmeden sonra silikonları sterilize et, memeye yapıştırana kadar bebek ağlasın, memelerin boşalmaması benim ateşlenmem de cabası. Uykuluyken kendi mememi tutturmaya çalıştım olmadı başaramadım bırakmadı. Bunları neden anlatıyorum çözümü olduğunu bil diye🤍 Baktım böyle olmayacak emzirme danışmanıyla anlaştım. Meğerse toptan yanlış yapmışım emzirme olayını. Yanlış pozisyon, kavratamama, meme ucumun olmaması vs. Ayrıca pompaya gelen süt asla gerçek sütünün miktarı değil çok daha fazlasısın🫠 Görseller paylaşıyorum ben çok çok faydasını gördüm bu yöntemin silikonu attık çok güzel emiyor şu an. Sen sadece pes etme bırakma. Alışana kadar çok ağlayacaktır muhtemelen ama 1 gün sürüyor alışır hemen merak etme. Kendine güven bebeğine güven🙏🥹
designofflove AliPoyrazz philips avemt vardı tekini hastanede ilk gün kaybettik hatta 😂 yumuşacık kolayca yapışıyor. Sonra wee baby aldım hiç beğenmedim sert geldi. O tek kalanı kullanmaya devam ettim çok memnundum sadece numarasını yanlış almışım ona dikkat etmek lazım bana büyük oluyordu
Kuzeyinannsi AliPoyrazz kesinlikle avent öneririm böylece bebeğinizin memeye dönmesi de kolay olacaktır
Aynenkanka AliPoyrazz süt arttırıcı tarifler var, sağım yöntemleri var. Silikon kullansan da sütün artmış olmayacak ki 🥹