AliPoyrazz bebeğim 17 gün emmesi ve bı Allah’ın kulu da böyle bişey var demedi tesadüfen binakrabamiz duymuş haber göndermiş lansinoh markanın 1 numarasıyla başladım 7. Ayda kendi kendine bıraktı normal emmeye de gayet güzel devam etti. Süt sağmak hele ki ilk gunler saat başı sezaryen yaralariyla öyle zordu ki haber gönderen akrabama her emzirmeme dua ettim. Hiç korkma ilerde kendiliğinden bırakır hemen al ve kullan tavsiye ederim çok memnundum her seferinde temizlemeye dikkat et