bende izmirde yim oğlum 20 günlük gece çok serin oluyor benim evim yatak odasında yatıyoruz bu saatlere kadar vantilatör kullanıyorum sonra kapatıyorum gündüzde ilk defa bgn klima açtım ama doğru yapmadım galiba 26 derecede ona hiç vurmadı genede gaz sancısı çekti acicam galiba artık