12 den beri ayarlamaya çalışıyorum olmuyor sanki üşüyor gibi geliyor ama oda küçük üzerine direkt gelmesin deniyor ama her türlü geliyor gibi ama kapattığımda da direkt uyanıyor belli bi süre sonra sıcaktan 0 uykuyla duruyorum içim rahat etmediği için