Sumbul1 gamzebozkurt01 Bizde merkezde 10 bine tuttuk depozito yoktu ama emlakçıya verdik.Bulamadıysanız size emlakçı numarası verecektim bize bir kaç ev atmışlardı tanıdık biri bulmuştu.Sarıcalardan tuttuk biz siz nereden tuttunuz?