gamzebozkurt01 Hanımlar merhabalar eşim memur oldugu için Tayinimiz mersin Silifkeye çıktı Taşucu ve yeşilovacik civarında esyasiz ev arıyoruz yardımcı olabilecek onere bileceğiniz güvenilir bir emlakçı var mı
Gnsdrn gamzebozkurt01 kira fıyatları tasucu ve sılıfkede cok yuksek. Ev sahipleri ruslara kiraya verme taraftarı daha cok. İlla ki bulursunuz ev ama dedıgım gıbı yuksek bıraz kiralar.
ZamaneAnnesii Benim eşimde orda çalışıyor ama oradaki kiralar bizi aşıyor o yüzden biz memlekette Elazığ da esim orda 😪
gamzebozkurt01 ZamaneAnnesii biraz pahalı evet ya ama napalim mecburen tutacaz hayatın geneli pahalı zaten nefes aldığımıza şükür
Abdisumeyye gamzebozkurt01 malasef ev fiyatları 9 10 bin bizde çıkacağız 3v sahibi oturacakmis ev var wma aşırı pahali
gamzebozkurt01 ZamaneAnnesii internet den bakıyorum da pek ilan yok oraya gitmek lazım Silifke merkezden tutucaz
Abdisumeyye Gnsdrn aynn malasef kendi milletiyle rusu bir tutuyor euro ile evi kiraliga bilr çıkaran var türk parasinida geçti Art ık
Abdisumeyye gamzebozkurt01 evet canim ya evin tum odalari beton ev 10 bin ’ya inslalah buluruz canim mecbur Artık
gamzebozkurt01 Sumbul1 mersin Silifke merkezden tutuk ya dün eşimin ailesi bizim yerimize gidip baktılar tutuldu 30 bine mal oldu 10 bin ev 10 bin emlakçı komisyon istedi 10 binde depozito istediler fırsatçılık dan başka hiçbir şey değil
Karansmomm gamzebozkurt01 bende mersinliyim bu dönem yaz dönemi olduğu için dediğin yerler yazlık yerler sehirdekiler yazın oraya göç ederler o yuzden kira fiyatları çok yüksek olur bide malum ruslar geldi sezon bitince baksan daha uyguna bulabilirsin
ZamaneAnnesii Karansmomm sezon sonu dediğiniz ne zaman oluyor acaba eşim orda çalışıyor ama kiralar hep uçuk diyo ruslarin olduğu bolge olduğu icin
Sumbul1 gamzebozkurt01 Bizde merkezde 10 bine tuttuk depozito yoktu ama emlakçıya verdik.Bulamadıysanız size emlakçı numarası verecektim bize bir kaç ev atmışlardı tanıdık biri bulmuştu.Sarıcalardan tuttuk biz siz nereden tuttunuz?