Eczesra1 resmen okurken aaa beni anlatmış dedım. Kızım 9 ay 12 günlük hala bazen sallıyorum. Ama ınanın sonsuza kadar sallanarak uyuyan bır bebek yok ben hep bunu dedim kendime moral olması ıcın o yüzden malesef bu bır süreç mutlu olmaya bakın.(ben hala yanından kalkamıyorum tuvalete dahi ya da başka bir şey ıcın ama alışınca hıc bır şey koymuyor artık daha mutluyum alıştığım ıcın)