Eczesra1 sallayarak bile zorla uyuyorsa tavsiyem hiç sallamamanız. Bende 7,5 aylık olana kadar salladım ama çok pişmanım. Bebekler sallandıkça uyumazlar bayılırlar derdi doktorumuz. Nasıl alışırsa öyle gider. Eğer emziriyorsanız yanına uzanın emerken uyusun. Kucağınıza alın uyusun. 3,5 aylık olana kadar üstümde uyurdu oğlum saatlerce. Öyle uyumak istiyormuş öyle yaptım. Yani sallamayla bile zor uyuyorsa ya gazı vardır ya karnı açtır ya da sizi istiyordur o yüzden hiç sallamaya alıştırmayın derim