petitonunannesii AylakMatmazel Eşim o kadar tost ayran daha güzele eminki ısrarla beni de bu konuda ikna etmeye çalışıyor bende tam tersi çay için öyle düşünüyorum niye bunun için diretiyoruz hiç bi fikrim yok
AylakMatmazel petitonunannesii limonla, hayır sirkeyle 😂😂. Güldüm akşam akşam, tek tartışmanız bu olsun inşallah.
Kuzeymomss petitonunannesii Ay bence kesinlikle kola ya da fanta gider. Ama herkesin damak tadı farklı, mesela ben normalde poğaça ya da simitin yanında çay içerim ama eşim ayran seviyor ayranında daha yakıştığını söylüyor 😂
Belinaytuana petitonunannesii eşin ve sen hangisini seviyorsunuz ben soğuk içecekleri tercih ediyorum kola🤭
Belinaytuana petitonunannesii kim ne seviyorsa onu içsin canım boşuna iş cikartmayin üstünüze yoksa konu başka yerlere cekile bilir 🤭 tostun yanına herşey gider ben kolacıyım sabah kahvaltida bile çok çay icmrm su içerim neskafe ara sıra
Azra_2101 Bende ayrancıyım😁 hatta bi ara kreste calistim cocuklara pizza yaninda ayran verirlerdi pizza ile ayranmi icilir hic derdim suan dısarda pizza yedigimde menüdeki icecegi hep ayranla degistiriyorum iciliyormuş😂😂
benoyleuygungordum_ petitonunannesii portakal suyu veya karışık meyve suyuna bayılırım tostla. Ama kahvaltıysa çay içiyorumda niye eşinizle bu konuda inatlaşıyorsunuz henfnfhdhsjdmf
petitonunannesii benoyleuygungordum_ ya kendisi çok sevdiği için bana sürekli nasıl olurda icmezsin diyor bana da asla içilmez gibi geliyor tostla ayran.Sirke limon misali saçma ama her tost yiyisimizde illa bu konu geçer
tubasd petitonunannesii ben genelde bişey içmem yediğim şeyin yanında öyle kuru kuru yerim ama sonrasında çay ..
benoyleuygungordum_ petitonunannesii shdhdjdjfnf bir yiyişinizde onun istediği gibi ötekinde sizin istediğiniz gibi yiyin herkesin gönlü olsun bence
petitonunannesii benoyleuygungordum_ işte asla başka seçenek değerlendirmeyecek kadar ayrılmaz olduğunu düşünüyoruz . Büyüklüğü ben gösterip deneyeceğim sanırım :)