petitonunannesii Hanımlar eşimle bunun için sürekli inatlasiyoruz sormak istedim siz tostun yanına hangi içecegi tuketirsiniz
petitonunannesii AlinaEmreHan1 bende çay diyorum tuhaf bı şekilde ısrarla tostun yanına ayran gider diyor ya
Aaayysseee petitonunannesii kahvaltıdaysa çay ama gün ortası akşam falanda soğuk ayranla çok severim,zevk meselesi
AylakMatmazel petitonunannesii çay dışında herşey. Tost sıcak, çay sıcak hayatta sevmem. Hele de yazsa 🔥
petitonunannesii AylakMatmazel Yaa çok tuhaf geliyor bana ben tost çay ikilisinin herkes tarafından ayrılmaz bütün sanıyordum çok şaşırdım eşimde ısrarla ayran diyor
Oburiks petitonunannesii hiçbir yemeği çayla yemeyen ben genelde hep soğuk şeyler su ayran kola meyve suyu çay hariç hersey olur
Nilkusumm petitonunannesii çay ama çay soğuyana kadar tostum bitiyor genelde üstüne içmiş gibi oluyorum 😂
petitonunannesii Tosbiktosbikk Ya evet öyle yapıyoruz da ama ısrarla o beni ben onu ikna etmeye çalışıyorum çay mi olurmuş diyor bende ayran mi olur diyorum ne saçma dimi ama bunu usanmadan her tost yiyisimizde tekrarliyoruz
AylakMatmazel petitonunannesii ayran diye ısrar edemem ama bence soğuk bir içecek olmalı. Tabii damak tadıyla alakalı. Benim eşimde tostun yanında çay sever.
witcher petitonunannesii Çay içemem ben sabahsa meyvesuyu ya da icetea felan öğleden sonraysa kola ayran fanta ne olursa :) çay sıcak tostta sıcak çayla beraber içemiyorum
petitonunannesii AylakMatmazel Eşim o kadar tost ayran daha güzele eminki ısrarla beni de bu konuda ikna etmeye çalışıyor bende tam tersi çay için öyle düşünüyorum niye bunun için diretiyoruz hiç bi fikrim yok