annedemir benim bebeğim 5 aylık beşik aldık ona 1 yaşına kadar kullanabilmesi için portatif beşik içine de yatak aldım reflü yatağı orada uyuyor. Benimde ilk çocuğum ama kardeşim doğduğunda ben bayağı büyüktüm annem kardeşime ne aldıysa nasıl aldıysa aynısını yaptım kızıma çokta memnunum henüz hiçbir şey küçük gelmedi aldıklarım içime sindi 🙈 yani kardeşimi belki görmesem bende sizin gibi anne yanı alırdım ya da oda yaptırırdım kim bilir ama ilk başta gereksiz harcama bunlar 1 yaşından sonra inşallah odasını da yapıcam yatağını da değişeceğim 😊 bu arada park yataklarda çok kullanışlı ve uzun ömürlü oluyorlar 😊