Nil2022 takip ettiğim osman gonülal veya başka çocuk doktorları bu durum orta kulak iltihabına sebep olmaz demişti oradan hatırlıyorum hatta bebek kucakta da yatarak emer diye belirtmişti biri o yüzden o cümleyi kurdum zaten tabii ki olabilir sizin dediğiniz de her doktoru dinlemedim bu konu hakkında bilemiyorum. Evet bu arada gaz çıkarmak önemli ama ben yenidoğan zamanında yatarken de yan çevirip sırtına vurarak çıkarıyordum gazı uyanmasın diye😂 bir de kucağımda dümdüz yatıyor benim bebeğim bilemiyorum açı falan hiç ayarlamadım 6 aydır bir sorun yaşamadık