Benim bulaşık makinem bosh memnun değilim ıslak bırakıyor güzel yıkamıyor
Çamaşır makinem Arçelik o da hiç güzel yıkamıyor
Buzdolabım Arçelik ondan memnunum
Tost makinem Karaca memnunum
Blender setim fakir çok memnunum maşallah
Robot süpürgem roborock s7 ondan da memnunum
Ocağım kumtel memnunum ama bekarlık ocağım şimdi bende ankastre set alacağım annemde Bosch var memnunuz güzel pişiriyor fırını da
Kurutma makinem grundig ondan da memnunum