O1Anne didim’de maxeria otel’e gitmiştik otelin kendisi olmasa da olduğu yerdeki plaj çok sakindi. Kendi plajında da 3-5 kişi anca vardı. Kuşadası asla sakin olmayan bir yer ama konaklama olarak Hikmethan Otel’e gideriz her seferinde. İşletmecileri muhafazakar bir aileden geliyor muhabbetlerimizden anladığım kadarıyla. Piyasaya göre uygun fiyatları küçük bir otel. Merkezde, her yere yakın ama o keşmekeşten de uzak. Ben çok seviyorum, Kuşadası’nda tek tercihim orası. Konaklama olarak sorduğunuzu düşündüm soruyu o yüzden aktarmak istedim :)