Tazeannnee geçmiş olsun öncelikle benim bebeğimin de değeri hiç düşmüyordu aylardır 14 te kaldı bir tık düşmedi bir kere ışık tedavisi aldı 3.aydan sonra anca düşmeye başladı yani bildiğim kadarıyla süt sarılığda deniyor sanırım sütün içinde ki bi maddeyi bazı bebekler tam sindiremiyor bu yüzden uzuyor sarılık zamanla büyüdükçe düzeliyor genelde 3 ay sürüyor 3.ayda bitiyor benm bebeğim kış bebeğiydi güneş yoktu şimdi havalar güneşli artık günde 2-3 dk bebeğinizi güneşe koyun çıplak şekilde ama çokta tutmayın güneşte sıcaktan perişan olmasın yazık en fazla 3 dk tutun güneş ışığı da iyi geliyor bu sarılığa daha çabuk vücudundan atmasını sağlıyor