ikitosbikannesiiii Canım sarılık sadece beslenmeyle geçer. Şekerli su yazmışlar vermemen gerekiyor 3 günlük bebeğe. Bu süreçte sütün henüz gelmeyebilir mama takviyesi yapman gerekiyor. Anne karnında karaciğerden üretemediği bir enzimi senden alıyor bebeğin, doğunca da bağırsaklarda birikiyor. Kaka ile onu atması lazım. Yani mama yiyecek ki kaka yapacak. Bağırsakta bekleyen artık işe yaramayan o enzim geri kana geçiyor. Sarılık kanda bu yüzden yükselir. Tek çare beslenme. İçini ferah tut sürekli emzir düzenli ölçülü mama takviyesi yap geçmiş olsun 🍀