ilzannliy Aptamil mamalarda palm yağı var zararlarını bilirsiniz ve çok şekerli kullanmanızı tavsiye etmem. Başından beri sma Optipro kullanıyorum. Palm yağı içermiyor. Benim hiç sütüm olmadı neredeyse hep bunu kullandık tavsiye ederim deneyin isterseniz