20 günlük bebeğim var anne sütüne ek olarak mama kullanıyoruz. Şu an Aptamil kullanıyorum anne sütüne en yakın devam sütü o diyorlar ama aynı zamanda çok gaz yapıyor diyenlerde var. Benim gibi 0-6 ay arası için hem emzirip hem mama veren anneler hangi marka mama kullanıyor acaba gaz durumları ve bebeklerin iştah durumları nasıl?