-Manolya- gulo2106 bildiğim kadarıyla 21 li tabletler ara vererek kullanılıyor. 28 li tabletler ara vermeden kullanılıyor. Tam bir döngüyü tamamladığı için doktorumda hiç ara vermeden kullan demişti
gulo2106 -Manolya- benimkide 28 Li adetlerim gelmeden başladım öyle devam edecem o zmn cerazette kullanıyorum inşallah korur tam