Doğum yapali. 4 ay 20 gün oldu . doktorum kullabilirsin dedi ama tedirginim gene süte çok fazla geçer de bebegimm bir daha emmek istemez ve sütüm azalır diye .adet de olmadım hiç.kullanan arkadaşlar böyle durumlarla karşılaştınız mi ? Bir de adet olmadim hiç . başlamak istesem herhangi bir gün başlayabilir miyim ?