Prensesssannesiiii kızım geç uyanıyor o yüzden 2 uyku yapıyoruz. Genelde hep düzenli uyuturdum ama izne gittik saatlerimiz şaştı. Normalde 9 da uyandığı için 11-1arası tekrar uyku daha sonr 3-5bazen 5,5 da uyanıyor. 8 de gece uykusu. Ama bu aralar geç uyuyor Hanım efendi o yüzden 10 a kadar uyuyor. Acilen ben de geri düzenimize dönmemiz lazım