Tuna32 prematüre diyince hemen cevap vermek istedim.
Ayni hafta doğumlu kızım var benim. 18 gün de biz kaldık. Simdi 5,5 aylık elhamdülillah.
Cok iyi anlıyorum seni, yeni doğum yapmanın uzgunluğu bunlar hep. Her seye üzülmek ve dert etmek. Zamanla azalıyor. Tabi evlat için endişe konuları değişiyor.
Kötü bi düşünce gelirse bunlar vesvese benim evladım çok saglikli bu durumu da geçecek tabiki de, diye telkin verebilirsiniz kendinize.
Kolay olmayan durumlar, oyle duygulu gecirdim ki bem de bu ayları… ardından gaz sancısı başladı kolik, o ağladı ben ağladım. Annelik zor ve biz zor ve güzel şeye gonul koyduk. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.