defneemomm Sacmalama_Engiinn sende kansızlık var mıydı bende var doğumdan sonra baya takviye yaptılar bana birde
egee_momm defneemomm bende öyleyim aşkım hamilelikten önce çok az olurdum adetimi bu ayın 9 dunda oldum ama yok böyle bi kanama afedersin ama lavabodan kalkamıyordum o kadar çok oldum
LiyaEmir Hayatımda ilk defa bu kadar kanamam oldu ikinci doğumum 4,5 aylık oldu dün adet oldum ama heryer battı şok geçiriyorum iki gündür acilemi gitsem dedim yani baya korktum ama herkes normal demiş biraz içim rahatladı
Zehraaa_38 defneemomm kesilmedi yok benim sezeryandan 20 gün sonra kesildi kanamam sonra tekrar başladı ondan sonra hiç kesilmedi şuan da sanırım duracak ki kahverengi lekelenmelerim oluyor