kızlar 23 martta doğum yaptı 38 gün kanamam sürdü, 28 mayısta regl oldum 4-5 gün sürdü fakat çok şiddetli kanamam oldu ne hamilelik öncesi böyle kanamam oluyordu, ne de lohusayken. şimdi 22 haziranda 2 gün önce oldum ve yine aşırı kanamam var, aşırı da ağrım var. bayram tatili de girdi araya maalesef o yüzden doktora randevu falan da alamadım. acaba bu durumu yaşayan oldu mu doktora gittiğiniz mi sebebi ne olabilir