aselsdk piremsesssannesi kantoron yağı yaralara kızarıklıklara pişiğe çok etkilidir doğal yapan bir yerden direk onu sürün az bir şey hemen etki ediyor sürekli sürmeyin cildini kurutur
Namkol Beratim17 Hayır, pişik olduğu zamanlar. Ben sürekli havalandiriyorum kızımın altını. Bezsiz durdurüyorum gün içinde sık sık. Maşallah Öyle çok pişik durumumuz olmadı
Cansk Nur_01 temiz icerikli oldugu için incia kullanıyorum dogumundan itibaren 3 aylık suan henüz pişikle karsılasmadım
Eylemmmmkarsak Nur_01 benim kızım çok pişik olur hassas bir cildi var her türlü kremi denedim hiç bir işe yaramadı. En son annemin tavsiyesi ile pekte geçireceğini tahmin etmemiştim sadece bişey kaybetmem diyip herhangi bir marketten normal bir vazelin aldım 2 gün içinde hiç bir şey kalmadı. Artık sadece vazelin kullanıyorum pişik olunca ve yıkıyorum silmiyorum.
Mdorukkk Nur_01 Arko eski tüplü krem var ya yeşil beyaz üzerinde C yazıyor. Sür kapat gece sabaha hiç bir şeyi kalmıyor. (Bana çok dediler yapmadım çok çektik son çare aldım denedim anında geçirdi)
Eymenmom1 Valla doğal ürün diye incia aldım o kadar para verip pişik olunca geçirmedi belki doğal doğru ama iyileştirme için zayıf bepantol sürdüm ertesi gün geçti. Belki içeriği zararli ama çocuğumun pişikten ağlamasına gönlüm razı olmadı bepantole devam🙏
Nursedacal Nur_01 ben mustelayla sudocrem i dönüşümlü kullanıyorum aslında temiz içeriğe çok dikkat ediyorum sudocrem kullanmak istemiyorum ama en etkilisi de o bizim aşırı pisiğimiz olmuyor eğer kaka yaptıysa hemen farketmediysem oluyor sudocrem geçiriyor hemen en son kontrol umuz de de doktor recream diye bi krem önerdi yeni çıkmış.
Poyrazimmm Nur_01 eğer ıslak mendil kullaniyosan hmm birak ve her zmn yıka temizleme mendili kullan ben hep sudocrem kullandim birde mustela ama önemli olan yıkamak 1 yasina girecek oğlum hiç ıslak mendil kullanmadim yaz kış subl ile temizledim tavsiyem sanada
Minikcikcik Nur_01 mustela hametol deneyebilirsiniz omlar da fayda etmezse bez markası değiştirebilirsiniz pişik olduğu dönemler prima iyi gelebilir