Doktorunuza sormadan kullanmayın her bebeğin bünyesi farklı olabilir. Benim kızım hiç pişik olmamıştı ta ki hasta olana dek ishal olunca yoğun pişik oldu. Hemen ıslak mendili bırakıp bebek vakim pamuğu ılık su ile temizledim ve son çare bepanthol kullaniyordum fakat etkili olmadı kantoran yağı sürdüm annem yapmıştı anında etki etti çok şaşırdım. Kızarıklık yok oldu.