Rukisss Umaysukusunannesi joie spin isofixli 360 derece dönenden aldık memnunum Adac testindeki puanı iyi çok araştırarak aldık tavsiye ederim ☺️
merveiyd Mazikeen bilgekizinannesi Rukisss avakado7 Mmeelliikkeee Aynenkanka Mazikeen Merhaba kızlar, joie almak istiyorum ben de. 360 derece dönen ya da dönmeyen alanlar siz artısını ya da eksisini gördünüz mü çok fazla? Eşim almışken bir tane alalım diye 36 kg kadar istiyor, ben de 360 derece dönenler kullanıllıymış diyorum kafamız karıştı iyice. Siz memnun musunuz kendi aldığınız joieden?
avakado7 Joie ispin 360 kullanan arkadaşlar. Bebeğiniz kaç aylık? İçindeki bebek desteğini hala kullanıyor musunuz? Bizim bebeğimiz 4 aylık 65 cm civarı artık iç desteği kaldırmak mı lazım? Sanki sıkışıyor gibi geliyor bana şu anda ☺️
Mmeelliikkeee avakado7 yenidoğan en üstteki oturma kısmında kalan pedi çıkarabilirsiniz artık , baştakini daha sonra çıkartmıştım .. tabi fiziki yapısı önemli içinde nasıl durduğuna bakın.
burcu0302 Umaysukusunannesi Kraft spin pro aldım ama ben baya indirimdeysen 2700’e almıştım bebeğim 4,5 aylık 10 saatlik yolculuk yaptık rahat etti şimdilik memnunum😊
Aynenkanka Umaysukusunannesi joie every stage 0-36 çok ama çok memnunum asla sarsılmıyor, 360 derece değil yalnız
GamzeKarel Umaysukusunannesi besafe izi confort x3 isofixli var oğlum kullanmak istemiyor gayet temiz durumda şuan piyasa fiyatı 10-15 bin ben size uyguna verebilirim düşünürseniz 🌸
P2044 Umaysukusunannesi Kesinlikle PREGO 4083 profix olabilecek tüm özellikler isofix 360° dönebilme en güzel ve diğerlerinden ayırt eden özelliği ise yatma özelliği olduğu halde digerleri çok az miktarda yatarken bunun daha fazla geriye yatar pozisyonu olması uyku halinde konfor benim için en önemlisi idi …
Mazikeen Ogretmenanneyim https://www.e-bebek.com/joie-every-stage-fx-0-36-kg-isofix-oto-koltugu-p-joi-c1602aadpw009
Mazikeen Ogretmenanneyim sepette indirim var şuan öyle kötü hissediyorum ki kendimi :)) 7250 ye aldım ben :((((((
Ogretmenanneyim Mazikeen sizin için çok üzüldüm iade edip geri alsanız 🤭 5 aylık bebeğim kullanabilir mi acaba
Mazikeen Ogretmenanneyim kullanmaya başladık ben çok geç neyse rabbim sağlıkla kullanmayı nasip etsin kızım 4 aylıkken aldım 4 ay 8 günlük flndı doğumdan itibaren kullanılıyor bu koltuk zaten şuan 4 ay 25 günlük fıldır fıldır geziyoruz bu koltuk sayesinde kesinlikle tavsiye ederim
avakado7 Mazikeen Hilal Hanım hafif bir sallanma var mı koltukta? Biz ön koltuğu oto koltuğuna yasladık daha stabil oldu.
Cagla-rTufi 25 aylık oplum için Kraft Lucca i-size aldık ve iyi ki almışız inanılmaz kaliteli ve süngeri dolgulu