Mazikeen Umaysukusunannesi joie kullanıyorum çok memnunum 0-36 kilo çarpışma testleri başarılı benim için en önemli kriter bu kızımı alıp rahatça gezmeye çıkıyoruz oto koltuğu yokken eşimi beklemek zorunda kalıyordum puseti emniyet kemeri ile arabaya bağlamaya güvenmiyorum çünkü yanında durman gerekiyor öyle olunca şimdi kızımı koyuyorum koltuğa heryere gidiyoruz 🥰
Leylaninannesii Umaysukusunannesi ben Yoyko bear la büyüttüm kızımı 360 derece dönemi büyük avantaj çok seviyorum :) genelde yanda duruyordu yönü kızımı bindirip bağlayınca öne çeviriyordum yola bakıyordu iki büklüm olmuyorsunuz çocuğu sabitlerken yada uyudu diyelim alırken yönü kaşıya çevirip rahat alıyorsunuz ,dönen modellerden almanızı tavsiye ederim 😇
bilgekizinannesi Umaysukusunannesi joie i spin 360 aldık yatış pozisyonu çok rahat yatak gibi. Daha önce bu kadar yatan koltuk görmedim. Adac testi puanı da en pahalı markalarla yarışıyor çok memnunum. Hem yüksek çocuk dışarıyı izliyor
merveiyd Mazikeen bilgekizinannesi Rukisss avakado7 Mmeelliikkeee Aynenkanka Mazikeen Merhaba kızlar, joie almak istiyorum ben de. 360 derece dönen ya da dönmeyen alanlar siz artısını ya da eksisini gördünüz mü çok fazla? Eşim almışken bir tane alalım diye 36 kg kadar istiyor, ben de 360 derece dönenler kullanıllıymış diyorum kafamız karıştı iyice. Siz memnun musunuz kendi aldığınız joieden?
092022 Britax römer kullanıyoruz çok memnunum. Modelin adını unuttum ama 360 derece dönen model. Dönmesi önemli. Güvenli olması adını unuttuğum testlerden çok iyi puan almış olması önemli. Dışarıyı görebiliyor. Yatış pozisyonları uygun. Daha ne olsun 😊
bohemianmom Cybex Pallas B Fix benim bebeğim oturmayı sevdiği için daha mutlu oldu yatarak yolculuk yapmayı sevmiyor.
aselsdk Umaysukusunannesi britax römer dualfix isofixli 360 derece dönen kullanıyorum çok memnunum öneririm mutlaka bakın fiyatı biraz uçuk ama adac testinden de en yüksek puan alan marka güvenebilirsiniz 🌸
trakyalikizce Umaysukusunannesi tam bu başlığı açmayı düşünürken foruma girdiğim gibi karşıma çıkması🫣 ben de arıyorum kızlar ancak biraz uygun fiyatlı adac puanı yüksek arıyorum🫠