Selam kızlar. Gece gece aklıma düştü. Bir kaç ay önceydi sanırım bir post açılmıştı. Daha doğrusu ara ara dizi gibi devam ediyordu bu post. İçeriği şöyleydi hatırladığım kadarıyla. Kadının komşusu hergun eve toprak taşıyordu yada evden dışarı toprak taşıyordu hatırlamıyorum orayı. Evde kimler yaşıyor belli değil. Kapıyı açan yok. Polis e haber verince de birşey yapılamıyor. Post bu şekildeydi yanlış hatırlamıyorsam. Sonucu ne oldu bilen varmı?