Ne zaman 3,5 aylık oldu gündüz iki saat uyuyan oğlum gitti, gündüz 10 dk uyuyan bebeğim geldi oda sallayarak hani uyurken bile bırakamıyorum dalamıyor, çocuğun uykusu gelecek diye korkar oldum çünkü uykuya geçmesi eziyet kucağımda biraz sakinleşiyor öyle beşiğe yatırıp sallamaya devam ediyorum 😔 gece 3 saatte bir bazen 4 saate bir kalkardı şimdi ise saat başı emmek istiyo 😔😔 yorgun bitkin ve kendimi cok bitmiş hisseder oldum