4ay 8 günlüğüz biz de aynıyız, hatta çok yorgun bir geceden zombi gibi kalktım. Sürekli memede duruyor geceleri bırakınca uyanıyor saat başı emmek istiyor. Uyku deseniz gece uykusuna geçmek adeta bir zulüm. Genel uykuları ise ayağımdan bırakır bırakmaz uyanıyor. Enerjim tükenmiş durumda. Kilo alımı da gayet iyi maşallah, anlam veremiyorum. Eğer ataksa ne atakmış arkadaş ömrümden ömür aldı