Hilalko evet sezeryan sonrası kullanmanız gerekiyor ben de kullandım bş de aonra mastit oldum bş daha kullandım emzirirken sıkıntı olmuyor keşke hiç kullanmasak ama mecburen kullanmak gerekiyor. İlaçlarınızı aksatıraanız süreç daha uzar bu sefwr daha güçlü antibiyotikler kullanmak durumunda kalabilirsiniz.