Hilalko Sezaryen sonrası doktorum tarafından antibiyotik verildi emziren bi anneyim.bu durun bebeğimi etkilemiş olabilir mi. Bağırsaklarındaki yararlı bakterileri de öldürmüş olabilir mi çok kafama takılıyor
Nrgngr Hilalko emzisiyorsaniz kullanılmasa daha iyi diye biliyorum zira parol bile zorda kaldıkça içmeyin deniliyor 😬doktorunuz bir şey demedi mi antibiyotik niye kullanıyordunuz
mrv26 Hilalko bende kullandım çocuk doktoruna da sormuştum bu durumu emzirdiğini belirttiysen doktor ona göre ilaç yazmıştır zaten doktor yazdıysa kullanabilirsin demişti bende kullandım
Hilalko Dolores 10 gün kullandım bitti bebeğim şimdi 3 aylık ama kafama takılıyordu diye konu açmak istedim
Minniemouse12131415 Bana da verildi. Ben de kullandım. Ben de çok endişelendim bu konuda ama hala bi bilgim yok, acaba zararı olmuş mudur diye😔
Hilalko Nrgngr Nrgngr sezaryen sonrası hızlı iyileşmek amaçlı kadın doğumcum yazdı ben de kullandım mecbur
Hilalko mrv26 bana da aynısını söyledi çocuk doktorum sonra bebeğime probiyotik damla verdi gerçi pek iyi gelmedi bebeğime çok ağlatmıştı anlamadım. Arada damladan ben de içiyorum
mrv26 Hilalko ekstra bir damla vs kullanmadım bebeğim için ben, mastit olduğumda antibiyotik tedavisi uygulamışlardı bana da o yüzden sormuştum doktora
Fasulye12 Hilalko ilacın adını hatırlamıyorum ama bende doktorumun verdiği antibiyotik ve ağrı kesici ilacı kullanmıştım . Emzirdiğimi de biliyordu . Ona göre vermiştir diye düşünüyorum.
Dolores Hilalko zaten durduğu gibi durmuyor illa hasta oluyor illa o antibiyotiği içiyor bebekler, elbette ne kadar az içse o kadar iyi ama kafaya takılacak bir şey değil
Hilalko Dolores doğru söylüyorsunuz siz deyince farkettim şimdi. bakış açısı böyle olmalı diğer türlü annelik zorlu
Adazehra Hilalko emziren annelere göre veriliyor endişe etmeyin. Sizinde bir an önce iyileşmeniz gerekiyor çünkü.
Rabia_kk Hilalko iki çocuğumda da kullandım hic bı sıkıntı olmadı hatta hamileyken kullanan bile var bazı durumlarda doktor yazıyor seni bilerek yazıyor doktor zaten çünkü antibiyotik vücuttaki enfeksiyonu yok ediyor
cimcime1018 Hilalko Hiç böyle bı düşünce aklıma gelmedi. Ama kullanmamız gerekmese zaten vermezler. Ben de kullandım
sadekahve_bitter Hilalko enfeksiyon kapıp bebeğinize bakamıcak duruma gelmeniz daha iyi olmaz sanırım doktorunuzu dinleyin
Hilalko sadekahve_bitter doktorlar da çeşit çeşit olunca hepsi farklı şeyler söyleyince işte insan bi karışıyor
reyhan12 Hilalko doktor senin dogum yaptigini gozeterek veriyor antibiyotigi zaten bende sezeryan sonrasi antibiyotik kullandim daha sonrasinda 2 3 aylikken de farkli sebepten de kullandim zaten cok cok dusuk mg lari