Çocukta travma oluşturacağı için salça vs şeyleri sürmeyi doğru bulmuyorum. Ben oğlumla güzelce konuştum azaltarak emme sürecini bitirdik bizimde gece en az 20 kez kalkıyordu gündüzde sürekli emmek istiyordu ı kadar rahatladım ki🥰 sizin adınıza da sevindim