Arkadaşlar selam. Kaç kere post açtım yanıt yazan çok az arkadaş oldu. Ben 18,5 aylıkken kesmiş bulundum. Salça sürdüm ve “meme uf olmuş bak” dedim. 3-4 gün kendi gelip bana “anne meme uf oldu” dedi ve sonra bir daha sormadı, bahsetmedi. Gerçekten çok kolay oldu çok şükür. 😇😇😇 ha ben ilk gün hüngür hüngür ağladım sadece, o hiç ağlamadı 😀