Kuzeysmommmmm OzlemAsrin birşey oldu mu peki umarım olmamıştır. Biz özel aşıyı bulduk bugün yaptırdık şükür bişey olmadı
OzlemAsrin Kuzeysmommmmm yok hiçbir şey olmadı. Doktor fazla korkutuluyor alerjik bebek anneleri biz burdayken bir şey olmaz dedi. Yüreklendirdi yaptırdık
Nobahari Kuzeysmommmmm Nerede bulabildiniz? Samsun’da asla bulamadık :( bir an önce yaptırmak istiyorum
Kuzeysmommmmm Nobahari istanbulda alerji doktorumuz arkadaşına yönlendirdi bizi medipol hastanesinde bulabildik
Nobahari Kuzeysmommmmm peki vurulan aşı sadece kızamık aşısı mı yoksa kkk karma aşı mı? 1 yaşında pekiştirme dozu yapılacak mı? Gittiğimiz doktor prof alerji doktoru. Sadece 9 ay yeterli bir de 48 ayda vurulacak dedi. Tüm kafam karıştı.
Kuzeysmommmmm Nobahari oğlum 18 aylık şu an 9.ayda bize yapılması gerekmiyordu 12.ay aşısıydı bu kkk olarak yapıldı priorix