Benim kızım doğduğundan beri süt ve yumurta alerjisi var. Kızamık aşısını devlet hastanesinde damar yolu açarak yaptılar. Damar yolu açıldı aşı yapıldı ve yarım saat kadar takip edildi. Herhangi bir tepkime olmayınca damar yolunu söktüler. Biraz zor bir süreç ama bebekte bir tepki vs olursa direk damardan ilaç verip duruma müdahale edeceklerdi.