Cocolingo ikiside cok iyi. Sadece fuat hocayi biraz zor anlayabilirsiniz🙂. Kisa net oz seylere bakar. Bazen soru sormayi unutursunuz bn oyle oluyordun. Belli kaliplari vardir. . Bide soyadi bayram miydi neydi o da cok iyiydi ilgiliydi bayagi ona iki defa gotrmustum. Derdini cok daha iyi anlatabilirsin ona dinler. . Fuat hoca biraz hizli gecer.