Yusufunannesiiii ilk çocuğuma 3 aydan sonra hamile kaldım korunmuyorduk ama o zaman nasipmiş demekki şuan 9 aylık 2. Yi de hemen istiyoruz hatta ilk olduktan sonra adam akıllı korunmadk diyebilirim bizim geç tutuyor çünkü onu anladm bazen geri çekilme yöntemi uyguladık bazen uygulamadk yani ama daha bir şey yok halbuki bazıları ilk denemede oluyor nasip kısmet diyoruz artık rabbim ne zaman isterse o zaman gelecektir 😌