Yusufunannesiiii Cocuk düşünüyoruz oğlum 33 aylık korunmasız ilişki oldu ama hemen de kalır mıyım ya bugün regl olmam lazım lekelenme oldu dün bugün iki kere daha yok
azraklkn Yusufunannesiiii Seninki yine iyi 33 aylıkmış büyükmüş benimki 6 aylık korunuyorduk prezervatif yırtılmış iş isten gecince fark ettik bakalim beklemedeyizz😅😅🙄😔😔
hilalella Yusufunannesiiii kızım 4 aylıkken isteyerek hamile kaldım şuan 18 aylık büyük kızım 3 buçuk aylık küçük kızım
tosbiksmoms azraklkn ne zaman farkettiniz ki bendede bir ara oldu baktık yirtikmis ertesi gün hapi kullanmıştım. Bu prezervatif basa bela. Sonra isteyerek 2. Bebeği yaptık. Şu an 2 ay 22 günlük oldu biran önce spiral ya da neyse birşey yapmam lazım.
Yusufunannesiiii Oburiks eşim hep istiyordu bnde istedim ama hemen de hamile kalmam diye düşündüm acıkcasi test de almaya korkuyorum neden bilmiyom🥺
Oburiks Yusufunannesiiii yani neden hemen hamile kalamayasınız onu anlamadım millet birkaç yöntemle istemeden hamile kalabilirken sizinki korunmasız ilişki oldugu halde neden hamile kalamama düşüncesi olustu merak ettim mantıklı bir sebebi var mi
Yusufunannesiiii Oburiks şöyle ki çevremdekiler bir kaç denemeye hatta daha fazla denemede oluyor bu bir bahane evet😕 bir de ilk hamileliğimde 2. Denemede oldu o yüzden ikinci gebelikler hemen oluyor mu onu merak ettım burdan
MinelMom21 tosbiksmoms merhaba ben de geçen ay yirtilinca ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım ve bu ay adetim gecikti siz de de gecikme olmuş muydu hatırlıyor musunuz acaba yan etkisi ara kanama adet gecikmesi de gene de korkuyo insan
Funda6161 tosbiksmoms bence bela deil dogru kullanilmiyor kontrol etceksiniz prezertatif arti geri cekilme yapilcak patlamiyo aslinda hayret ediyorum.
tosbiksmoms MinelMom21 merhabalar evet birkaç gün gecikme olmuştu hatta gebelik testi bile yapmıştım içiniz rahat değilse siz de yapın test en azından akliniza takilmaz.
Yusufunannesiiii hilalella masallah 4 aylık çok küçükmüş tabi sizin tercihiniz ikiz gibi büyümüşlerdir
Deletedmom_112 Yusufunannesiiii ben varım ✋🏻 korunmayı bıraktığım ay 2.ye hamile kaldım, Allah nasip ederse doğuma son 16 gün
Yusufunannesiiii Deletedmom_112 bende bugün regl mi beklıyrm nie bekliyorsam😄 ama aşırı derecede agrım var olacak mısım gibi. Hayırlısıyla bebegını kucağına alırsın 🌸
Hahahaycokkomik Yusufunannesiiii oğlum 8 aylikken öğrenmiştim hamile olduğumu zor ama idare ediyoruz şimdi 2 yaş ve 3 buçuk yaşındalar😄
Deletedmom_112 Yusufunannesiiii hayırlısı olsun kuzum eğer nasip de varsa 3 farklı korunma yöntemi ilede hamile kalınıyor, nasip de yoksa da 15 yıl geri çekilme ile korundum diyen var.
Zuleyhadere Yusufunannesiiii oğlum 8 aylık bugune kadar hep korunmasız bizim ama ben istemiyorum inşallah uzun bir sürekipine de olmaz 🙅♀️