Binnur_cam benimde bebeğim 2,5 aylık sürekli destekli yıkıyorduk artij kayınvalidemin de her banyoda gelmesini istemiyordum 4 dür kendim yıkıyorum bir cesaret ettim ebeveyn banyosuna sandalye koydum sandalyeye oturup kucağımda yıkıyorum inanılmaz pratik oluyor havalarda sıcak oldu hem alisirsin hicbirsey olmaz Allah’ın izniyle