Binnur_cam Kızlar selam kızçem 2 aylık hatırlayanlar bilir 2 aydır annemle birlikte bakıyoduk tutup yıkama işini yapıyorum ama suyunu dökemiyorum annem döküyodu sağolsun yıkamayıda o öğretti zaten ama şimdi hem bayrama köye gidecekler hemde eve geçicek artık tek kendim halledebiliyorum yıkama hariç file kullanıyoruz küvetle sırt üstü falan yatırıp önünü yıkıyorum ama sırtını kafasını kolumda ayakta yıkarken zorlanıyorum ağlamıyo bebeğim ama hareketleniyo korkuyorum düşürücem diye bu yüzden tek beceremiyorum sizler napıyosunuz tekmi yıkıyosunuz eşiniz yardım ediyomu annem 1 2 kere eşime gösterdi onunla yıkadık ama ben tek gündüzde yıkamak istiyorum nasıl yapcam bilmiyorum benmi beceremiyorum 🥺
durukusunannesi_ Binnur_cam ben filenin üstüne yatırıyorum hiç koluma almıyorum valla o kadar küçükken kolay oluyor . Önce sırt üstü yatırıyorum vücüdunu ellerini ayaklarını sonra yüz üstü yatırıp aynı şekilde yıkıyorum. Geri sırt üstü yatırıp başını yıkıyorum durulayıp kaldırıyorum hemen
muratnannsi Binnur_cam filenin ustune yatırıp yıkayn .40ndan sonra hep tek yikadm en rahatı.40a kadar kaynanamla yıkadım dhaa zordu
Tazeanne10 Binnur_cam küvetinde küvet süngerine koyup eşimle yıkıyordum 2 haftadır tek başıma duşakabin insan içine süngeri koyuyorum üstüne yatırıyorum arkasını ve kafasını yaparken de kolunun altından tutup yıkıyorum. Bizim duşakabin de çok dar kapıdan uzanıp yapıyorum kafasını yıkarken ağlıyır genelde o zamanda içine giriyorum kabının bacacığıma kıstırıp kafasını yıkayıp çıkıyorum 4 aylık bebeğim
Ececiiim Binnur_cam kendiniz lavaboda bile yıkayabilirsiniz günlük. Oğlumu eşim duşakabinde yıkıyor yeni 3 aylık olduk. Artık havalar sıcak olduğu için kendim lavaboda yıkıyorum çok pratik alışsanız kolay gelir bence.
Nida_poyraz durukusunannesi_ yaparsın canım bende 40cıkana kadar annemle beraber yıkadım eşim cok yogun çalışıyor akşam geldigini oğlum uyumuş oluyo mecbur kalınca alışıyorsun hem sıcaklarda artık biraz cesaret et bak ağlamıyormuş bebişin
Binnur_cam durukusunannesi_ yüz üstü yatmıyo hiç durmuyo kıpır kıpırrr file kopar diye korkuma kolumla desteklemeden yatıramıyorum
BZM Yaz geldiği için soyunup duşa kabine giriyorum (iç çamaşırımla tabi). Kucağıma yatırıp yıkıyorum 😂genelde eşimle yıkıyoruz ama bazen o olmuyo, tek yıkamam gerekiyo, bende öyle yapıyorum
Binnur_cam Nida_poyraz benimde eşim geç geliyo oyüzden gündüzleri yıkamak istiyorum beceremiyorum korkuyorum tedirgin oluyorum aslında her kaka yaptığında silmeyip lavobada belden aşağısını yıkamaya alıştım ama tüm vucuda cesaret edemiyorum
durukusunannesi_ Binnur_cam kopmaz canım gayet sağlamlar ben 7 aydır aynı fileyi kullanıyorum köpük file. Şuan o kadar zor ki kendini atacak nerdeyse hala öyle yıkıyorum ama eşimi bekleyemem sürekli hele yaz geldi bebe de darlanıyor iyi geliyor
BZM Binnur_cam benim duşakabinimde çok küçük ama başka türlü yıkanmıyor. Tabure koy ben öyle yapıyorum🤷🏻♀️
Binnur_cam durukusunannesi_ benim normal file aynenn benimkide darlanıyo ev çok sıcakk köpük file dahamı rahatt ???
Binnur_cam muratnannsi sırt üstü yatırıp önünnü yıkıyorum ama arkayı kafayı yıkarken annemle hep ayakta yıkadık onu nasıl yapcam bilmiyorum