Mommy_Bird bir kere yaptırınca illa gerekmez hep yaptırmak ama severseniz sürekli yaptırırsınız, ki iyi bir doktora giderseniz seversiniz :) etkisinin geçmesine gelince tamamen kullanılan madde, yüzdeki bölge ve yüzün kaçıncı katmanına dolgunun geçtiğiyle alakalı. Şöyle söyleyim derinin ince olduğu bölgelerde göz altı, dudak gibi daha az kalır; kalın olduğu yerlerde nazobial, elmacık, çene gibi daha uzun kalır.