iperir_bul Mommy_Bird ben yeni göz altı ışık dolgusu yaptırdım memnunum. Göz altlarım çukur ve çöküktü. Hep uykusuz ve yorgun görüntüm vardı yüzümde o ifadem gitti. Dışardan bakınca anlaşılmıyor çok belli değil gibi ama ben aynaya bakınca mutlu oluyorum. İnşallah sizde memnun kalırsınız ve yaptırın ya öz güveni artıyor insanın
Mommy_Bird iperir_bul keşke şu bir kaç günü atlatsaydım bayram arası yüzüm gözüm şiş halde olmam inşallah ya
Mommy_Bird AylakMatmazel bir kaç gün olur dedi agrı kesiciyle alakalı bişey söylemedi ama ben parol içtim yatmadan birdaha içecem çenem daha fazla ağrıyor 😓
AylakMatmazel Mommy_Bird merhaba, meraktan çatliyiciğimmm. Dolgunuz nasıl oldu? Yapay duruyor mu? Çok şişti mi? Ağrılarınız geçti mi? 🤔 😊
Mommy_Bird AylakMatmazel merhaba canım çoook az bi şişme oldu gözle görülür bile değil acısı da geçti şu an daha görünür bişey yok bana göre ama kardeşim hafif dolgunduk var yüzünde diyo 😂
AylakMatmazel Mommy_Bird aman doğal dursun da önemli olan o benim için. Sende çene kenarlarında buldog sarkması var mıydı? Doktorum bunları dolgu toparlar dedi ama bilemedim.Bir de yüzde sağlıklı bir parlaklık oluyor diyorlar doğru mu? Ay çok geriliyorum ya 😂 😂 😂
iperir_bul Mommy_Bird dolgu sanırım öyle net şekilde anlaşılmıyor ama bir fark oluyor:) ücret ne kadardı ya yaptırdığınız işlemlerin. Kocaelide göz altı ışık dolgusu 4.500-5.000 tl arası
Mommy_Bird AylakMatmazel evet yüzümde hiç bişey sürmememe rağmen aşırı bi parlaklık var yağlı gibi ama bi yandan da çene kenarlarına değil canım sarkma yoktu nazolobial dolgu çene bide elmacık kemiğine yapıldı benim
AylakMatmazel Mommy_Bird Deneyimlemek için sabırsızlanıyorum 😀 teşekkür ederim bu arada içimi rahatlattın😊
Mommy_Bird DerinTuana düzenli yaptırmak en güzeli aslında ne zamana kadar kalıyor acaba bi dolgu yüzde
Mommy_Bird DerinTuana birde cilt bakımını nasıl yapıyorsunuz bulmuşken sizi sorayım nelere dikkat ediyorsunuz mesela ben Peeling çok kullanıyordum şimdi yapmayacak mıyım nasıl temizlemem gerek yüzümü falan
DerinTuana Mommy_Bird üc gun gectıkten sonra bır sorun olmuyor on bes gün içinde de tamamen oturmus olur zaten.Normal rutininizi uygulayabilirsiniz.Bende su an gözaltı,burun,cene ve dudak dolgusu var.Bir problem yasamıyorum.
Mommy_Bird DerinTuana 15 gün sonra kontrol için çağırdı ama biraz ailevi sorunlarım var muhtemelen gidemeyeceğim siz gidiyor musunuz kontrol için sonrasında
DerinTuana Deletedmom_110 ben malesef emziremedım hiç.Abartısız dozunda yaptırdıgım için memnunum daha dinamik bir görüntü oluyor☺️
Mommy_Bird AylakMatmazel rica ederim inşallah bir kaç hafta sonrasında iyiki derim bende seni de daha çok rahatlatırım inşallah 😍