22 aylık oğlumun birkaç kelime dışında kelimeleri yok dediklerimizi henüz tekrar etmiyor ? Böyle olup sonradan açılan var mı ? Mesela daha anne demiyor annnn ya da ayyy diye çağırıyor beni. Ortaya baba dede mama telefonu kulağına koyup Alo diyor bazen atti diyor o kdr. Genelde aaaa uuu diye anlatıyor her şeyi. Konuşacağını bilsem geç olması mühim değil ama bana örnekler lazım içimin rahat etmesi için.