gizemgnd 4 gündür sağımı bıraktım, ama memeden çok huzursuz ayrıldığı için aç kalıyor muhtemelen ve uyumuyor, huzursuz, sık sık ağlıyor :( o nedenle sağım yapmadan eldeki sütleri ne kadar idare edicem kısır döngüdeyim :(
Deniyim dediklerinizi de bir yandan, o çektiğinde sağarken yer gök inliyor :)