2 haftayı aşkındır ciddi sütümde bir tazyik sorunu var. Aynı zamanda muhtemelen sağmadan ötürü de hiperlaktasyon oluştu.
Süt yoğunluğu ve tazyik sebebi ile oğlumda ciddi bir boğulma, gaz problemi mevcut. Okuduğuma göre kolik tetiklenmesi de bundan olurmuş.
Farklı pozisyonlarda emzirmeyi deniyorum; soğuk kompres yapıyorum ancak yine de gaz ve boğulmanın önüne geçemediğim gibi oğlum memeden aşırı huzursuz ayrılıyor, öksürük krizleri, gaz sancısı vs. Bu da yaklaşık 10-12 saatlik krizlere sebep oluyor.
Aranızda tazyike karşı bir şey yapabilen oldu mu?
Ön sağım yapsam da 20 dk sonra bile emerken tazyik oluyor.
Adaçayı içenler var, etkisi olur mu? Bebeğime zararı olur mu?
Bunun haricinde tüm önerilerinizi duymak isterim. :(