Happilyu visneli_turtam yaw işine baksana doğup büyüdüğüm yer yedigim şeyler ne kafa karıştıyırsun slivka kaymak oluyor katı kıvamında bide! yememişsin herhalde bilmediğin şeylere hiç yorum yapma lütfen hadi daha rahatsız etme beni kendi bildiğin kendine kalsın sana ayıracak vaktim yok
visneli_turtam Happilyu yavv he heee ,Rusça okudum ben ,ana dili gibi bilirim de ,neyse senle daha fazla uğraşmak istemiyorum,yazma artık cevap bile vermiyecem zaten ,hadi byeeeee